Ga in gesprek
Veel problemen kunnen meestal in een gesprek worden opgelost. Wil of kun je het probleem niet bespreken met de persoon over wie je klaagt? Of heb je dat gedaan, maar ben je niet tevreden over het resultaat? Maak dan een afspraak met de leidinggevende van de betreffende persoon via het bestuurssecretariaat:
0118 – 63 28 00.
Onafhankelijke klachtencommissie
Wanneer gesprekken niet het gewenste resultaat hebben, kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie. Je kunt ook een klacht indienen zonder dat je dat met de leidinggevende hebt besproken. De klachtencommissie bestaat uit drie personen, waaronder een jurist. De commissie is onafhankelijk. Dat wil zeggen dat de leden niet bij Juvent werken. De commissie onderzoekt jouw klacht en kan jou zo nodig uitnodigen om over de klacht te praten.
Klacht indienen
Wil je een klacht indienen? Stuur deze dan naar:
Klachtencommissie Juvent
Postbus 140 4330 AC Middelburg
Contact
Voor meer informatie kun je de volledige Klachtenregeling Cliënten en Pleegouders raadplegen of deze aanvragen via het bestuurssecretariaat van Juvent: 0118 – 63 28 00. Je kunt ook je contactpersoon bij Juvent vragen om meer informatie.